Kawasaki H2

In deze nieuwe rubriek nemen we je mee aan boord van
bijzondere motoren. Een virtueel bezoekje aan een cockpit
die je helaas hoogstwaarschijnlijk nooit zelf voor je neus zal hebben. We bijten de spits af in het zadel van de 310 pk sterke Kawasaki Ninja H2 R. Hou je goed vast!

 

1. Analoge toerenteller waarbij de cijfers pas oplichten wanneer ze door de naald worden aangetikt.

2. Informatief lcd-scherm met eerder klassieke informatie zoals snelheid,
tripmeters, grote versnellingsindicator, watertemperatuur en eco-indicator die oplicht wanneer je rijstijl de planeet niet in ijltempo naar de verdoemenis helpt. Boost-indicator geeft aan hoe hard je de compressor aan het werk zet. Cool!

3. Balk met controlelampjes.

4. Unieke sleutel, voorzien van het Kawasaki River Mark.

5. Gerookte oliereservoirs van de radiale Brembo koppelings- en rempomp.

6. Bovenkant van de KYB voorvork waarop je hand-matig veervoorspanning,
ingaande en uitgaande demping kan instellen.

7. Elektronisch aangestuurde Öhlins stuurdemper.

8. Fraai uitgesneden, gegoten bovenste kroonplaat met Kawasaki River Mark.

9. Carbon kuipwerk

10. Geen spiegels, maar vleugels die moeten helpen om het voorwiel
aan de grond te houden.

11. Knoppenwinkel waarmee je het menu bedient. Op de
H2 zit er ook een knop voor de richtingaanwijzers en de toeter.

12. Grote, grijze startknop en klein, rond modeknopje
waar je de startknop verwacht.

13. Klamme handjes. Met bleinen.

Deel


Gerelateerde artikels

Honda X-ADV

Getest: Honda X-ADV

Voor Honda is het duidelijk, want de fabrikant plaatst de X-ADV op hun website zelf tussen de adventure bikes, maar ook voor veel rijders is

Kawasaki Z900 SE

Dit gaan de Z900 en Z900 SE kosten!

Kawasaki heeft de Z900 onder handen genomen. Zo heb je veel meer elektronische hulpsystemen tot je beschikking, navigatie in je TFT-dashboard en nog veel meer.