Moteo in ’t vers: nieuwe websites voor Suzuki, Benelli, Sym en Peugeot.

Dat de zomer niet enkel het perfecte moment is om in de solden een nieuwe outfit te shoppen, maar ook om je motorisch eens in ’t nieuw te steken, weet ook Moteo. Geheel in die sfeer creëerde de Europese speler een hele rits nieuwe websites voor z’n merken – niet minder dan vijftien stuks over z’n vijf markten (België, Nederland, Frankrijk, Portugal, Zwitserland) heen. Onderaan verzamelden we de links voor zowel de Belgische (Suzuki Benelli, Sym en Peugeot) als voor de Nederlandse markt (Sym, Soco, Peugeot).

Om elk type rijder vlot richting z’n droommotor te loodsen, werd het Belgische digitale agentschap Design is Dead ingeschakeld. Zij bouwden op basis van de Adobe Experience Manager een platform uit waarop je vanaf heden online alle modellen, accessoires, en promoties kan vinden. Als toemaatje helpt een ‘wizard’ je op verschillende merkensites om in drie stappen de modellen te vinden die het best passen bij je profiel, van beginner tot ervaren rijder.

 class=

Maxime Fensie, Moteo Team lead Marketing & Product:
“Nu we de Coronacrisis stilaan achter ons laten, zijn we klaar om in alle markten onze klanten te verwelkomen op de 15 nieuwe websites. We kozen met Design is Dead voor praktische sites, waar zowel onervaren rijders als motorkenners snel hun perfecte scooter of moto vinden. De nieuwe functies zijn indrukwekkend en de highlights van de technische specificaties werken prima. De reacties van onze teams en dealers in de verschillende markten zijn positief, nu kunnen we samen met onze klanten een versnelling hoger schakelen!”

België

Nederland

Deel

Gerelateerde artikels

Terwijl je in de vertrekhal van de luchthaven zit te wachten om te boarden naar het zuiden van Spanje waar

In de Benelux kennen we de Ténéré Travel Trophy al eventjes, een avontuurlijke allroad reis voorbehouden voor eigenaars van een

Zondag 21 september organiseert Royal Enfield ook dit jaar weer de One Ride, waarbij Enfield-rijders over de hele wereld samenkomen

Het is precies tien jaar geleden dat Aprilia met de RS-GP weer op de startgrid van de MotoGP stond. Om