Hier met dat ding!

“Potverdrie*%$£! waarom doet Guzzi toch helemaal niets met de Le Mans?!” Honderdduizenden keren is deze opmerking de afgelopen jaren al over de redactie gevlogen. En niet alleen bij ons, ook bij het Italiaanse Motosketches vroegen ze dit zichzelf kennelijk al een tijdje af, getuige deze fraaie designschets van de – hopelijk toekomstige – Le Mans. Toch blijft het niet alleen maar bij vage toekomstmuziek, met de V85 TT – de leukste allroad van het moment – hebben de heren en dames uit Mandello een goede basis gelegd om ook weer een Le Mans uit de mouw te schudden. Guzzi heeft al aangegeven op het ‘V85 platform’ meerdere modellen te willen laten ‘herrijzen’. We zijn benieuwd…als het zoiets wordt als dit trekken wij alvast een kleine fles Limoncello open.

Deel


Gerelateerde artikels

Logische stap in de uitbouw van het Ducati-gamma: nadat de Italianen vorig jaar hun Desmo MX-crossmotoren in 450 en 250

In 2007 stopte Kawasaki met de productie van de tweetakt KX250 om zich volledig te richten op de ontwikkeling van

Kosten noch moeite spaarde custombouwer Maarten Poodt om de droom van zijn opdrachtgever te verwezenlijken, een ambacht dat hij door