Bendsneyder gaat door met NTS RW Racing GP in 2020

Bo Bendsneyder gaat volgend seizoen door met het NTS RW Racing GP Team waar hij ook dit jaar mee aantreedt in de Moto2. Bendsneyder rijdt dit jaar met een clausule waarbij hij halverwege het seizoen bij de eerste 15 in de tussenstand om het kampioenschap zou moeten staan om aanspraak te maken op een plaats bij het team volgend seizoen. En hoewel Bendsneyder momenteel slechts op de 25ste stek staat, is er in onderling overleg beslist om toch verder te gaan, met de wederzijdse belofte om hun uiterste best te doen in de tweede seizoenshelft.

Deel

Gerelateerde artikels

We pinkten een klein traantje weg toen Suzuki niet zo lang geleden aankondigde na 26 jaar de productie van de

BMW stort zich met de F 450 GS op het boomende segment van de lichte allroads. Het doel is tweeledig:

Maak maar wat extra ruimte vrij in de koffer want deze zomer voegen we het juli- en augustusnummer van KicXstart