In 2020 rijdt Moto2-wereldkampioen Alex Márquez aan de zijde van z’n broer Marc in het Repsol-Honda fabrieksteam in de MotoGP. Daarmee komt meteen een eind aan een extreem woelige periode in de paddock waarbij in het wilde weg namen werden genoemd die in aanmerking kwamen voor één van de meest gegeerde plaatsen in de MotoGP na het aangekondigde afscheid van Jorge Lorenzo. Alex Márquez had nochtans een contract getekend voor een extra jaar in de Moto2, maar muist daar dus onderuit. Hij krijgt wel slechts een contract van één jaar, waarbij opnieuw gespeculeerd wordt dat de ‘clan’ Márquez hard heeft gelobbyd om Alex in het team te krijgen, wat voor sommigen verklaart waarom Jorge Lorenzo zo snel van het toneel verdween of moest verdwijnen. Nog meer geruchten stellen dat Marc z’n toekomst bij Honda verbond met de komst van z’n broer. Wat er ook van zei, het verkleint andermaal de kansen van Johann Zarco, die nu enkel nog bij Ducati terecht kan. Daar zou hij een 2019 Desmosedici aangeboden gekregen hebben in het team van Reale Avintia, waarop Karel Abraham daar al buitenspel is gezet. Zarco heeft intussen wel een ‘Zarco’ gedaan door te stellen dat hij geen ‘oude’ Duc wil, en al zeker niet binnen het Avintia team, wat volgens hem gelijkstaat met een terugkeer naar KTM qua niveau. Waarbij hij dus bijna opnieuw z’n eigen ruiten ingooit, maar teammanager Gigi Dall’Igna heeft desondanks aangegeven dat de deur van Ducati nog steeds openstaat voor Zarco, waarbij hij fabriekssteun aan Avintia overweegt indien Zarco toch zou tekenen. Volgens de laatste geruchten overweegt Zarco om Alex Márquez z’n plaats over te nemen binnen het Marc VDS Moto2-team, waarbij hij dus terug zou keren naar de klasse waar hij z’n twee wereldtitels scoorde.
Sportievere elektronica voor Tiger Sport 660
Met de recent aan het gamma toegevoegde Tiger Sport 800 was het een beetje de vraag welke richting Triumph met de Tiger Sport 660 op