Livio Loi en Zelos uit elkaar

Sinds 2015 sloegen Livio Loi en het Belgsiche managementbureau Zelos de handen in elkaar om de jonge Belg te begeleiden in z’n carrière. Na 5 seizoenen komt nu een einde aan die samenwerking. Via Zelos raakte Loi ondermeer bij het Leopard Moto3-team, met als toppunt een overwinning in de Moto3-race in Indianapolis. Volgens Loi nemen ze in alle sereniteit afscheid van elkaar. Loi is momenteel actief in het Italiaanse SSP-300 kampioenschap waar een overwinning onlangs werd afgenomen wegens een niet-reglementaire motorfiets.

Deel

Gerelateerde artikels

We pinkten een klein traantje weg toen Suzuki niet zo lang geleden aankondigde na 26 jaar de productie van de

BMW stort zich met de F 450 GS op het boomende segment van de lichte allroads. Het doel is tweeledig:

Maak maar wat extra ruimte vrij in de koffer want deze zomer voegen we het juli- en augustusnummer van KicXstart