Opnieuw alle merken op MOTORbeurs Utrecht in 2025

MOTORbeurs Utrecht All Brands United

Koninklijke Jaarbeurs en RAI Vereniging slaan opnieuw hun handen ineen en brengen alle gevestigde motormerken samen tijdens MOTORbeurs Utrecht 2025.

Onder het motto ‘All Brands United’ waren bijna alle importeurs van motormerken na lange tijd weer aanwezig op de afgelopen editie van MOTORbeurs Utrecht. Voor deze collectieve samenwerking bundelden de importeurs hun krachten via RAI Vereniging.

Martijn van Eikenhorst, sectiemanager Motoren bij RAI Vereniging: “Als voortrekkers van onze branche stonden we zij aan zij, verenigd onder het motto ‘All Brands United’. In een tijd waarin de populariteit van de motorfiets blijft groeien, is het van groot belang dat we gezamenlijk optrekken en mobiliteit op twee wielen onder de aandacht blijven brengen van een breed publiek. Ik kijk dan ook weer enorm uit naar de komende editie.”

Dat betekent dat onder andere Aprilia, Benelli, CFMOTO, BMW Motorrad, Ducati, Energica, Harley-Davidson, Honda, Indian Motorcycle, Kawasaki, Kymco, Moto Guzzi, Moto Morini, Niu, Piaggio, QJMOTOR, Royal Enfield, Suzuki, Talaria, Triumph, Vespa en Yamaha in 2025 aanwezig zijn met hun nieuwste modellen.

… en natuurlijk is ook KicXstart weer van de partij, dus noteer donderdag 20 tot en met zondag 23 februari alvast in je agenda!

MOTORbeurs Utrecht

Op de hoofdfoto v.l.n.r.: Niels van Egmond (BMW Motorrad), Machiel Spiering (Piaggio Vespa BV), Janbart de Jong (Suzuki Motorcycles), Jan Ykema (MotoMondo BV), Theo Kruythof (Kawasaki Benelux), Jan Stevens (Honda BeNeLux), Robert van Zalinge (Ducati North Europe), Martijn van Eikenhorst (RAI Vereniging), Viktor van Leeuwen (JEEGEE motors), Ron Betist (JEEGEE Motors), Mark Op de Beeck (Triumph Motorcycles), Rachel Jankowsky (Koninklijke Jaarbeurs), Mario Janssen (Yamaha Motor Europe) en Herman Mantel (Koninklijke Jaarbeurs)

Deel

Gerelateerde artikels

Honda NT1100

Kort getest: Honda NT1100 DCT

Honda mag je ondertussen zo ongeveer de koning van de nichemarkten noemen. Toen alle Japanse merken de cruisers uit hun aanbod schrapten, bleef Big Red