Droom je van een job in de motorsector? Dan zijn deze vacatures bij Yamaha Motor Europe – branch Benelux misschien iets voor jou. In Schiphol-Rijk (NL) zijn ze namelijk op zoek naar een Desk Sales Coordinator Parts & Accessories en een Training & Technical Support Coordinator.
Mario Janssen, Country Manager Yamaha Motor Europe, branch Benelux, vertelt: “We werken hier iedere dag met een team van bijna 30 enthousiaste professionals keihard om motorrijders en botenliefhebbers in de hele Benelux onze geweldige Yamaha-producten te kunnen leveren. Sinds januari vorig jaar verzorgen we de distributie in de Benelux en is onze organisatie veranderd om de klanten en dealers nog beter te kunnen ondersteunen, en die keuze werpt zijn vruchten af. Door het succes blijft ook ons team groeien en zo zijn we momenteel op zoek naar een Training & Technical Support Coordinator en een Desk Sales Coordinator P&A. Ik kan het geïnteresseerden van harte aanraden om even op onze website te kijken en te solliciteren, omdat ik uit eigen ervaring kan vertellen hoe mooi het is om voor een organisatie als Yamaha te werken!”
Desk Sales Coordinator Parts & Accessories
In deze rol coördineer je het P&A-orderproces en ondersteun je het Yamaha dealernetwerk op een effectieve manier. Via Dealerbulletins breng je ze op de hoogte van de nieuwste onderdelen en accessoires. Ook zorg je dat alle dealers effectief (o.a. door trainingen) kunnen werken met de P&A systemen. Met je teamleden signaleer je kansen, initieer je speciale P&A promotie- en/of verkoopactiviteiten en coördineer je zowel de e-commerce als de lokale activiteiten. Ben jij een teamspeler die in oplossingen denkt? En vind je het leuk om actief bezig te zijn met zowel de technische- als de commerciële kant van de Yamaha-producten? Meer informatie vind je hier.
Training & Technical Support Coordinator
In deze rol ben jij de spin in het web van alle Yamaha opleidingsactiviteiten. In nauwe samenwerking met de Europese Yamaha Motor Academy coördineer je alle dealeropleidingen binnen de Benelux, zowel via e-learning als hands-on trainingen. Via het interne Learning Experience Platform (LXP) monitor je alle trainingsactiviteiten van het dealernetwerk en informeer je het management over de trainingsstatus en resultaten. Je onderhoudt intensief contact met externe trainingspartners en zorgt er via KPI’s voor dat zij voldoen aan de hoge standaard. Naast het ondersteunen van nieuwe B2B projecten, coördineer je ook alle lopende B2B onderhoud en garantie activiteiten. Bij mogelijke recalls zorg jij ervoor dat zowel de autoriteiten als het dealernetwerk en de klanten op een juiste manier worden geïnformeerd. Meer informatie vind je hier.
Succes!